Aydınlı Şoförün Örnek Davranışı Takdir Topladı

Aydınlı Şoförün Örnek Davranışı Takdir Topladı

Aydın’ın Efeler ilçesinde şehir içi halk otobüsü şoförü olarak görev yapan Ahmet Arslan, otobüsüne binen şehit eşi Sevil Esin’e gösterdiği saygılı davranışla gönülleri kazandı.

Şehit Eşine Saygılı Karşılama

Olay, Mimar Sinan Mahallesi’ndeki Migros durağında yaşandı. Yaklaşık 41 yıl önce Şırnak’ta şehit olan Jandarma Üsteğmen Mehmet Esin’in eşi Sevil Esin, Ahmet Arslan’ın kullandığı halk otobüsüne bindi.

Şehit ailesi kartını gösteren Esin’i karşılayan Arslan, “Hoş geldiniz, ellerinizden öperim” sözleriyle saygısını dile getirdi.

Sosyal Medyada Büyük Takdir Gördü

Şoförün bu anlamlı davranışı karşısında duygulanan Sevil Esin, yaşadığı anı sosyal medya hesabından paylaşarak Ahmet Arslan’a teşekkür etti.

Paylaşım kısa sürede ilgi görürken, Arslan’ın duyarlı davranışı vatandaşlar ve meslektaşları tarafından da takdirle karşılandı.

Örnek Davranış Ödülsüz Kalmadı

Yaşanan olayın ardından S.S. 133 Nolu Aydın Şehiriçi Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi Başkanı Nahit Atan, Ahmet Arslan’a teşekkür plaketi takdim etti.

Aydın Şoförler Odası Başkanı Semih Özmeriç ise Arslan’ın örnek davranışını çeyrek altınla ödüllendirdi.

Şehit Eşi de Törene Katıldı

Aydın Şoförler Odası’nda düzenlenen ödül törenine şehit eşi Sevil Esin de katıldı. Törende, şehit ailelerine gösterilen saygı ve hassasiyetin toplum adına büyük önem taşıdığı vurgulandı.

Ahmet Arslan’ın bu davranışı, Aydın’da hem meslektaşlarına hem de vatandaşlara örnek oldu.